Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

استیل‌ سازی انصاری

کارگاه استیل سازی انصاری با حدود 50 سال سابقه در حیطه عملیات فنی در خصوص استیل اعم از جوشکاری، پرداختکاری، برشگاری، پرسکاری برک و هیدرولیک و اسمبل کردن تمامی قطعات استیل اعم از ورق و لوله و پروفیل به هر شکل و زاویه و با داشتن کادری مجرب و همچنین امکانات پیشرفته ماشین افزارهای اتومات و دستی و تمامی ابزارآلات تخصصی مفتخر است در خدمت شما دوستان و همکاران عزیز باشد.

 آدرس : تهران، بازار، خيابان پامنار، پلاک ٣٥٥

جلو مبلی استیل

جلو مبلی استیل | آشنایی با جلو مبلی استیل و نکات مهم برای خرید

یک وسیله دکوراتیو زیبا و مدرن به نام جلو مبلی استیل

تقریبا از زمانی که استفاده از مبل در خانه خانواده‌های ایرانی رواج یافت، استفاده از میز پذیرایی یا همان میز جلو مبلی نیز فراگیر شد. جلو مبلی استیل وسیله ای پرکاربرد است که برای پذیرایی از مهمان یا قرار دادن وسیله‌های دم‌دستی ضروری روی آن، استفاده می‌شود.

جلو مبلی علاوه بر کاربرد‌های عملی، از کاربرد‌های ظاهری نیز برخوردار است و باعث ایجاد زیبایی و توازن در محیط می‌شود. برای درک این موضوع کافی است محیط پذیرایی را در نظر بگیرید که یک دست مبلمان در آن چیده شده، اما جلوی آن هیچ چیزی (اعم از میز پذیرایی و میز عسلی) قرار ندارد… تصویر عجیبی نیست؟!

جلو مبلی استیل

ترکیب استیل و سنگ

به احتمال زیاد شما هم اخیرا چشمتان به یکی از سازه‌های استیلی با صفحات سنگی رویشان افتاده است. در حقیقت این ترکیب در این اواخر بسیار پرطرفدار شده و جای خود را در دل مشتری ها باز کرده است. این ترکیب یک تلفیق از سبک‌های مدرن و پست مدرن است. در واقع سازه‌های درخشان فلزی به همراه یک تخته سنگ صاف بر رویشان، ترکیبی چشم نواز و اصیل را تشکیل داده اند که در نگاه اول توجه را به خود جلب می‌کند.

نمونه جلو مبلی استیل و سنگ را در تصویر زیر می‌بینیم:

جلو مبلی استیل

انتخاب بهترین جلو مبلی استیل

برای انتخاب بهترین گزینه ممکن در میان انواع جلو مبلی‌های استیلی، توضیه می‌کنیم به نکات زیر توجه داشته باشید.

میز عسلی مشابه جلو مبلی

دیزاین میز عسلی و جلو مبلی یکسان است. یعنی یا طرح و رنگشان دقیقا مثل هم است یا تفاوت‌های خیلی کمی با هم دارند. پس در انتخاب جلو مبلی استیل خود، دقت داشته باشید میز عسلی همراه آن باشد. اگر هم نبود، به سلیقه خودتان یک میز عسلی شبیه به جلو مبلیتان تهیه کنید.

کیفیت مناسب

کیفیت مورد قبول و مناسب برای جلو مبلی انتخابی شما از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا باید در اثر گذشته زمان از خود مقاومت نشان داده و از بین نرود. بهتر است بدانید که بخش عمده سازه‌های استیلی مورد استفاده در جلو مبلی ها با سه نوع کیفیت 201 و 304 و 316 ساخته شده اند.

کیفیت 201 پایین ترین درجه است و در برابر رطوبت بسیار آسیب پذیر است. کیفیت 304 از مقاومت خوبی برخوردار است و در مقابل رطوبت و مسائلی مانند این دوام بالایی دارد. اما بالاترین درجه کیفی 316 است که سالم و درخشنده بودن استیل را در طی سالیان متوالی تضمین می‌کند. استیل 316 به دلیل کیفیت بسیار بالا، در صنعت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته : هرچه قدر کیفیت استیل بالاتر رود، قیمت جلو مبلی استیل نیز بیشتر می‌شود. (قیمت 316> قیمت 304> قیمت 201)

در بین کیفیت‌های بالا پیشنهاد ما استیل 304 است. این استیل هم کیفیت مناسبی دارد و در برابر شرایط محیطی مقاوم است، و هم به دلیل قیمت مناسب، خرید آن صرفه اقتصادی دارد.

جلو مبلی استیل

تناسب با محیط خانه

مهم است که مدل جلو مبلی که برای خانه تان انتخاب می‌کنید باید با فضای کلی خانه تان تناسب داشته باشد و خیلی بی‌ربط به بقیه خانه نباشد. به طور مثال اگر خانه کوچکی دارید نباید از جلو مبلی‌های سنگی استفاده کنید. یا مثلا اگر در محیط خانه تان از گل و گیاه استفاده کرده اید و تم رنگی خانه تان سبز و قهوه ایست، بهتر است از جلو مبلی‌های چوبی استفاده کنید.

اما اگر یکی از گزینه‌های زیر شامل حالتان شود، جلو مبلی استیل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد:

  • استایل کلی خانه تان مدرن است. (اکثر خانه‌های امروزی)
  • کف خانه تان سرامیک است و همه آن را با فرش یا موکت نپوشانده اید.
  • فضای خانه تان بزرگ است.

ارتفاع جلو مبلی استیل

دقت داشته باشید که ارتفاع جلو مبلی که انتخاب می‌کنید نباید از ارتفاع مبل بلندتر باشد. یا کوتاه تر باشد یا هم اندازه. دلیل این موضوع ایجاد سهولت برای دسترسی به وسایل روی میز است.

ترکیب استیل و شیشه

جلو مبلی هایی با پایه‌های استیل و صفحه‌های شیشه ای ترکیبی کاملا مدرن درست کرده اند که خودشان را به اکثر فضاها تحمیل می‌کنند. این ترکیب از سالیان پیش در محیط‌های خانگی و اداری رواج پیدا کرد و رنگ و لعاب جدیدی به محیط‌های گوناگون بخشید.

جلو مبلی استیل

جلو مبلی استیل در طرح ها و رنگ‌های مختلف

این سازه‌های استیلی در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند، اما پرطرفدارترین رنگ‌های آن عبارتند از : نقره ای، طلایی و خاکستری. این سه رنگ از ابتدا طرفداران زیادی داشتند اما در این اواخر رنگ رزگلد نیز به محبوبیت خاصی رسیده است.

نکته : هرچه جنس استیل بهتر باشد، پایداری و درخشندگی رنگ آن نیز در طول سالیان ثابت می‌ماند و دچار رنگ و رو رفتگی نمی‌شود.

ترکیب استیل و چوب

این ترکیب در رنگ‌های تیره می‌تواند کمک بسیار زیادی به رسمی تر کردن فضا بکند. این ترکیب سنگینی خاصی دارد و کاربرد آن بیشتر محیط‌های اداری است.

قیمت جلو مبلی استیل

عوامل زیادی مانند جنس، ابعاد، کیفیت ساخت، برند و … در تعیین قیمت جلو مبلی موثراند. مثلا اینکه جنس استیل به کار رفته در جلو مبلی، 201 باشد یا 304 در قیمت گذاری مهم است.

اما اگر عوامل بالا را کنار بگذاریم، می‌رسیم به عامل مهم واسطه! در واقع واسطه ها در این صنعت سود زیادی به جیب می‌زنند و مهم ترین عامل در افزایش قیمت جلو مبلی هستند. توصیه ما این است که سعی کنید تا جای ممکن از واسطه ها خرید نکنید و به سراغ تولید کننده‌های اصلی بروید.

با خرید از تولید کننده اصلی، شما هم از نحوه تولید شدن محصول مطمعن می‌شوید و هم کمترین قیمت ممکن را برای خرید محصول می‌پردازید. علاوه براین شما با این کار دست واسطه ها را از این صنعت کوتاه می‌کنید و موجب رسیدن سود واقعی به تولید کننده می‌شوید.

سخن پایانی

کارگاه تولیدی استیل سازی انصاری یکی از گروه‌های خلاق و تلاشگر در زمینه تولید انواع سازه‌های استیلی از جمله جلو مبلی استیل است که محصولاتشان ترکیبی از تجربه، خرد و نوآوری است. این گروه در تلاش  است تا هر روز گامی رو به جلو در این صنعت بردارد و به بازار آن رونق بیشتری ببخشد.

ارتباط با ما

همکاران ما

دسترسی به ما

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت به استیل انصاری تعلق دارد.