Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

استیل‌ سازی انصاری

کارگاه استیل سازی انصاری با حدود 50 سال سابقه در حیطه عملیات فنی در خصوص استیل اعم از جوشکاری، پرداختکاری، برشگاری، پرسکاری برک و هیدرولیک و اسمبل کردن تمامی قطعات استیل اعم از ورق و لوله و پروفیل به هر شکل و زاویه و با داشتن کادری مجرب و همچنین امکانات پیشرفته ماشین افزارهای اتومات و دستی و تمامی ابزارآلات تخصصی مفتخر است در خدمت شما دوستان و همکاران عزیز باشد.

 آدرس : تهران، بازار، خيابان پامنار، پلاک ٣٥٥

خرید دکوراسیون منزل

خرید دکوراسیون استیل | هر آنچه که باید در مورد دکوراسیون استیل بدانید

دکوراسیون استیل، یکی از بهترین متدها برای طراحی داخلی

اگر به 10، 15 سال پیش برگردیم، کمتر کسی بود که از استیل برای طراحی داخلی منزل خود استفاده می‌کرد. اما امروزه، استفاده از دکوراسیون استیل در میان ایرانیان در حال رایج شدن است و بسیاری از افراد از این سبک هم برای دکوراسیون داخلی و هم دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا نکاتی را برای خرید دکوراسیون استیل بیان کنیم تا بتوانید بهترین استفاده را از این سبک طراحی داخلی داشته باشید.

آشنایی با نکات مهم خرید دکوراسیون استیل

همانطور که بیان شد، استیل امروزه نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی ساختمان‌ها دارد. فرقی نمی‌کند شما بخواهید از این متریال برای چیدمان ساختمان اداری یا مسکونی استفاده کنید، به هر حال در زمان خرید دکوراسیون استیل باید به نکاتی توجه داشته باشید تا از چیدمان ساختمان خود لذت ببرید.

میز ناهارخوری استیل

میز غذاخوری یکی از مهم‌ترین مبلمان در چیدمان منازل به حساب می‎آید، زیرا می‌تواند به دکوراسیون منزل شما شخصیت ببخشد. میزهای غذاخوری در انواع و ابعاد مختلفی تولید می‎شوند که هر کدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در زمان خرید میز ناهارخوری، در ابتدا باید با توجه به متراژ اتاقی که برای میز غذاخوری در نظر گرفته‌اید، ابعاد آن را در نظر داشته باشید. این امر برای افرادی که فضای کمی دارند بسیار مهم است، زیرا در صورت بزرگ‌ بودن، می‌تواند تمام فضای اتاق شما را پر کند و مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد. پس از این که ابعاد میز غذاخوری را در نظر گرفتید، باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • کیفیت متریال استفاده شده برای تولید میز غذاخوری
  • ارتفاع میز
  • جنس نشیمن میز و صندلی‌های آن
  • رنگ‌بندی میز
  • استحکام میز

دکوراسیون استیل

کنسول استیل

یکی دیگر از وسایلی که در مطلب خرید دکوراسیون استیل می‌خواهیم به آن بپردازیم، کنسول استیل است. زمانی که به خرید کنسول استیل فکر می‌کنید، ابتدا باید شمای کلی وسایل خانه، سبک آن‌ها و از همه مهم‌تر رنگ وسایل خانه خود را به یاد بیاورید و به این موضوع فکر کنید که کدام رنگ و طرح کنسول می‌تواند با خانه شما همخوانی بیشتری داشته باشد.

یکی دیگر از موارد مهم در زمان خرید کنسول استیل، بررسی کیفیت و جنس آن است. کنسول‌های استیل باید ضد ضربه و ضد زنگ باشند و بتوانند به خوبی در برابر خط و خش مقاومت کنند. البته لازم به ذکر است که طبیعتا هر چه جنس کنسول‌ها بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود پس بهتر است در این زمان اولویت خود را بر روی کیفیت آن بگذارید و نه قیمت کنسول‌ها.

کنسول استیل

پارتیشن استیل

پارتیشن یکی از اجزای بسیار مهم برای دکوراسیون داخلی ادارات است و می‌تواند به راحتی یگ فضای دلنشین و مرتب را ایجاد کند. پارتیشن‌های استیل در انواع و رنگ‌های متنوعی تولید می‎شوند و ایمنی بسیار زیادی را ایجاد می‌کنند. البته در زمان خرید آن‌ها باید دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل را خریداری کنید. در ادامه نکات مهم برای خرید پارتیشن استیل را بیان می‌کنیم.

  • مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده برای تولید پارتیشن
  • ایستادگی و استحکام پارتیشن
  • ابعاد پارتیشن

پارتیشن استیل

مبلمان فلزی استیل

یکی از مهم‌ترین موارد در دکوراسیون داخلی تمامی خانه‌ها، مبلمان است. مبلمان مناسب، می‌توانند حس، رنگ و بوی خانه‌ها را تغییر دهند. البته در زمان خرید دکوراسیون استیل مانند مبلمان، نه تنها باید به ظاهر و رنگ آن‌ها توجه داشته باشید، بلکه جنس و مرغوبیت آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند تاثیر زیادی بر روی خرید آن داشته باشد. در ادامه مواردی که در زمان خرید مبلمان استیل باید به آن دقت داشته باشید را بررسی می‌کنیم.

  • فوم و اسفنج استفاده شده برای مبلمان
  • طرح و نقوش استفاده شده بر روی بدنه مبلمان
  • پارچه مبل
  • شکل دسته‌ها
  • نوع مبلمان ( سلطنتی، راحتی، نیمه کلاسیک )

دکوراسیون استیل

ویترین استیل

ویترین یکی از جالب‌ترین و محبوب‌ترین اکسسوری‌های موجود برای تزئین دکوراسیون داخلی می‌باشد و در صورتی که به درستی انتخاب نشوند، نه تنها زیبایی نخواهد داشت، بلکه می‌تواند موجب اشغال فضای بزرگی از خانه نیز شود. در زمان خرید ویترین، دقیقا مانند خرید دکوراسیون استیل دیگر، باید به کیفیت مواد اولیه استفاده شده برای تولید آن دقت داشته باشید، سپس می‌توانید ابعاد و اندازه آن را در نظر داشته باشید.

این نوع اکسسوری‌ها در انواع مختلفی تولید می‎شوند و طرح‌های متنوعی دارند. به همین دلیل باید دقت داشته باشید تا مدلی را خریداری کنید که با هارمونی خانه شما تناسب داشته باشد و به خوبی بتواند با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی منزل شما، مخصوصا میز ناهارخوری، همخوانی داشته باشد.

نرده استیل

یکی دیگر از مواردی که در مطلب خرید دکوراسیون استیل می‌خواهیم به آن بپردازیم، نرده استیل است. نرده‌ها در انواع مختلفی تولید می‎شوند و می‌توانند برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها بسیار کاربردی باشند.

اولین نکته‌ای که در زمان خرید نرده‌ها اهمیت دارد، میزان مقاومت آن‌ها است. زیرا در طول روز ممکن است فشار زیادی به نرده‌ها وارد شود و در صورتی که از مواد اولیه با کیفیتی ساخته نشده باشند، ممکن است به راحتی خم و یا شکسته شوند. پس از این مورد، باید به رنگ و نوع آن دقت داشته باشید.

نرده استیل

جلو مبلی استیل

میز جلو مبلی یکی از وسیله‌های مهم در دکوراسیون منزل است و در انواع مختلفی تولید می‎شود. این نوع از میزها در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‎شوند و به همین دلیل شاید در برخی مواقع برای خرید آن‌ها به مشکل بربخورید. در ادامه نکات مهمی را برای خرید این نوع از میزها بیان می‌کنیم تا دیگر در زمان خرید میز جلو مبلی مشکلی نداشته باشید.

  • جنس مواد اولیه استفاده شده در میز جلو مبلی
  • رنگ میز جلو مبلی باید متناسب با مبلمان شما باشد
  • بدنه‌ای قوی و محکم
  • به پایه‌های میز جلو مبلی توجه زیادی داشته باشید
  • ابعاد و اندازه میز جلو مبلی نه باید خیلی بزرگ و نه باید خیلی کوچک باشد

خرید دکوراسیون استیل از مجموعه استیل انصاری

در این مطلب از وب‌سایت استیل سازی انصاری، نکات مهم برای خرید دکوراسیون استیل را بررسی کردیم. امروزه چیدمان استیل به یکی از محبوب‌ترین طراحی‌های داخلی تبدیل شده است و این سبک را در بسیاری از خانه‌ها می‌توان یافت. در مجموعه استیل انصاری شما می‌توانید به راحتی انواع دکوراسیون استیل، برای خانه و یا اداره خود را خریداری کنید. تمامی محصولات موجود در وب‌سایت ما با استفاده از بهترین متریال و طبق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده‌اند و به همین دلیل می‌توانند به راحتی تمامی نیازهای شما را برطرف کنند.

اگر قصد خرید دکوراسیون استیل را دارید، می‌توانید با کارشناسان واحد فروش ما نیز تماس بگیرید و از مشاوره‌های رایگان آن‌ها استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. با خرید از مجموعه استیل انصاری شما می‌توانید تجربه‌ای بی نظیر را از خرید آنلاین داشته باشید و در کمترین زمان و با هزینه‌ای مناسب، دکوراسیون منزل خود را تکمیل کنید.

ارتباط با ما

همکاران ما

دسترسی به ما

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت به استیل انصاری تعلق دارد.