Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

استیل‌ سازی انصاری

کارگاه استیل سازی انصاری با حدود 50 سال سابقه در حیطه عملیات فنی در خصوص استیل اعم از جوشکاری، پرداختکاری، برشگاری، پرسکاری برک و هیدرولیک و اسمبل کردن تمامی قطعات استیل اعم از ورق و لوله و پروفیل به هر شکل و زاویه و با داشتن کادری مجرب و همچنین امکانات پیشرفته ماشین افزارهای اتومات و دستی و تمامی ابزارآلات تخصصی مفتخر است در خدمت شما دوستان و همکاران عزیز باشد.

 آدرس : تهران، بازار، خيابان پامنار، پلاک ٣٥٥

میز غذاخوری استیل

میز غذاخوری استیل | نکاتی که باید درباره میزهای استیل بدانید

معرفی میز غذاخوری استیل

میزهای غذاخوری یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه و سالن پذیرایی هر خانه‌ای محسوب می‌شوند. شرکت‌های سازنده هم هر ساله با تولید مدل‌های جدید با جنس‌های گوناگون سعی دارند، مدل‌های مطابق با سلیقه مردم را در سبد محصولاتشان قرار دهند. میز غذاخوری استیل یکی از جدیدترین مدل‌های میز است که می‌توانید در بازار پیدا کنید.

برای تولید این میزها از فلز استیل برای تولید پایه‌ها و شاسی اصلی استفاده می‌شود. همچنین روی فلز استیل مراحل خاصی انجام شده تا در انتها درخشندگی و زیبایی میز به بیشترین حد ممکن برسد. صفحه‌ میزهای استیل نیز با شیشه یا صفحات طرح سنگ تولید می‌شود که ظاهری جذاب دارند. در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با میزهای غذاخوری استیل آشنا کنیم و بگوییم برای خرید یک محصول مناسب باید به چه نکاتی توجه نمایید.

ویژگی‌های میزهای غذاخوری استیل

به لطف حضور پر کاربرد استیل در پایه‌ها و شاسی اصلی میز، با خرید یک میز غذاخوری استیل به امتیازهای زیادی دست پیدا می‌کنید. در واقع همین ویژگی‌های خاص است که این مدل از میزهای غذاخوری را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می‌کند. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های اصلی و مزایای مهم میزهای جدید آشنا کنیم.

میز غذاخوری استیل

طول عمر مناسب

استیل به دلیل خواص ذاتی خود، مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط محیطی دارد. به همین دلیل لوازم مختلفی که از جنس استیل ساخته می‌شوند، معمولا طول عمر به مراتب بیشتری خواهند داشت. بدیهی است که با این ویژگی یک میز غذاخوری استیل در مقایسه با میزهای چوبی زمان بیشتری در منزل شما حضور داشته باشد. همچنین اگر فلز به مرور زمان کدر شده یا روی آن خراش‌های پدیدار شوند، با استفاده از موادی مانند پولیش‌های مخصوص می‌توان چنین مشکلاتی را از بین برد.

حال فرض کنید که بخواهید یک میز غذاخوری برای فضاهای باز مانند تراس یا آلاچیق را داشته باشید. در این شرایط دیگر میزهای غذاخوری چوبی به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود. به همین دلیل باید از سرویس‌های استیل کمک بگیرید تا دیگر هیچ نگرانی بابت خرابی میز غذاخوری بالکن یا حیاط خود نداشته باشید.

طراحی ایده‌آل و سازگار با دکوراسیون خانه‌های مدرن

از دیگر ویژگی‌های میز غذاخوری استیل این است که طراحی بسیار به روز و جذابی دارند. حتی در برخی مدل‌ها می‌توان  گفت که میز به صورت هنرمندانه طراحی شده و می‌تواند در بهبود زیبایی دکوراسیون منزل شما نقش پررنگی داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل شما جلوه مدرنی داشته باشد، از میزهای غذاخوری مدرن کمک بگیرید. استفاده از صفحات طرح سنگ و شیشه برای روی میز نیز باعث شده تا محصول ظاهری بسیار شیک پیدا کند.  

میز غذاخوری استیل

قیمت مناسب میز غذاخوری استیل

بدون شک قیمت جزو مهم‌ترین فاکتورهای خریداران وسایل منزل محسوب می‌شود. همچنین این دسته از افراد علاقه دارند که وسایل منزل خود را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت ممکن خریداری نمایند. یک میز غذاخوری استیل خوش ساخت می‌تواند نیازهای چنین مشتریانی را به خوبی پاسخ دهد. به همین دلیل اگر قصد خرید میزهای غذاخوری استیل را دارید، نیازی نیست که خیلی نگران قیمت باشد. این دسته از میزها به دلیل روند ساخته نسبتا ساده‌ای که دارد، با کمترین هزینه تولید می‌شوند و به دست مصرف کنندگان می‌رسند.

امکان خرید میز غذاخوری استیل ست با سایر قسمت‌های خانه

جالب است بدانید که امکان خرید وسایل مختلف خانه به جنس استیل وجود دارد. به کمک این ویژگی اگر از لوازم خانگی با جنس استیل استفاده می‌کنید، می‌توانید میز غذاخوری خود را به صورت ست با آن‌ها خریداری نمایید. با انجام این کار تمامی وسایل داخل خانه شما به هم هماهنگ شده و در انتها به خانه‌ای با دکوراسیون مدرن خواهید رسید.

ظرفیت‌های متنوع و امکان خرید به صورت سفارشی

میزهای غذاخوری را می‌توان با ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف خریداری کرد. به همین دلیل دیگر برای خرید خود دیگر نیازی نیست که خیلی نگران محدودیت فضای منزلتان باشید. همچنین می‌توان میز غذاخوری استیل مورد نظر خود را سفارش دهید تا بر اساس نیازهای شما تولید شود. قطعا با انجام این کار میز تمامی نیازهای شما را برطرف خواد کرد.

میز غذاخوری استیل

نکاتی که باید در هنگام خرید میز غذاخوری استیل رعایت کنید

حال که با ویژگی‌های جذاب میزهای غذاخوری استیل آشنا شدید و قصد خریدشان را دارید، باید به چند نکته هنگام انجام این کار توجه کنید. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با این نکات آشنا کنیم تا در انتها به نتیجه مطلوبی برسید.

توجه به ابعاد

مهم‌ترین نکته در هنگام خرید هر وسیله‌ای، توجه به سایز و ابعاد آن است. پس در هنگام خرید میز غذاخوری استیل هم باید به ابعاد کلی توجه داشته باشید. اگر قرار است که میز را در فضای داخلی آشپزخانه استفاده کنید، باید میزهای با ارتفاع نسبتا بلند را انتخاب نمایید. با این ترفند دیگر به راحتی می‌تواند کارهای روزمره در آشپزخانه را به صورت ایستاده انجام دهید. اگر قصد خرید میز برای پذیرایی را دارید، ابعاد استاندارد میزهای غذاخوری ( 120 سانتی متر ) مناسب خواهد بود.

انتخاب نوع صفحه

انتخاب صفحه میز کاملا به بودجه و نیازهای شما بستگی دارد. میزهای صفحه شیشه‌ای استیل معمولا ارزان‌تر هستند، جا به جایی آن‌ها اندکی سخت‌تر است. میزهای صفحه سنگی هم با اینکه قیمت بالایی دارند، ولی به مرور زمان کمتر آسیب می‌بینند. همچنین با هماهنگی طرح سنگ روی میز غذاخوری استیل با صفحه اپن یا کف می‌توان به زیبایی منزل کمک کرد.

دقت به سایر لوازم منزل جهت هماهنگی دکوراسیون

بدون شک رعایت این نکته روی دکوراسیون منزل شما به شدت تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل در هنگام خرید تمام تلاش خود را کنید تا میز با سایر وسایل خانه شما هماهنگ باشد. این هماهنگی باید در رنگ، فرم پایه‌ها و طرح پارچه صندلی‌ها وجود داشته باشد.

سخن پایانی

استیل سازی انصاری با تولید میز غذاخوری استیل در مدل‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا یک محصول مناسب را برای منزلتان خریداری کنید. میزهای غذاخوری استیل انصاری با جدیدترین تکنولوژی‌ها و استانداردهای ممکن ساخته شده و با بهترین قیمت ممکن به دستتان خواهد رسید. 

ارتباط با ما

همکاران ما

دسترسی به ما

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت به استیل انصاری تعلق دارد.