Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

استیل‌ سازی انصاری

کارگاه استیل سازی انصاری با حدود 50 سال سابقه در حیطه عملیات فنی در خصوص استیل اعم از جوشکاری، پرداختکاری، برشگاری، پرسکاری برک و هیدرولیک و اسمبل کردن تمامی قطعات استیل اعم از ورق و لوله و پروفیل به هر شکل و زاویه و با داشتن کادری مجرب و همچنین امکانات پیشرفته ماشین افزارهای اتومات و دستی و تمامی ابزارآلات تخصصی مفتخر است در خدمت شما دوستان و همکاران عزیز باشد.

 آدرس : تهران، بازار، خيابان پامنار، پلاک ٣٥٥

میز ناهار خوری استیل

میز ناهارخوری استیل | نکات مهم برای خرید میز ناهارخوری استیل

میز ناهارخوری، وسیله‌ای با کارایی‌های متفاوت

میز ناهارخوری یکی از وسایل بسیار مهم در خانه‌ها است و می‌تواند به دکوراسیون تمامی منازل شخصیتی منحصر به فرد ببخشد. میزهای ناهارخوری در انواع مختلفی تولید می‎شوند و به نوعی بخشی از مبلمان خانه به حساب می‎آیند. یکی از محبوب‌ترین انواع آن‌ها، میز ناهارخوری استیل است که می‌توان از آن‌ها در سبک‌های دکوراسیون کلاسیک استفاده کرد.

این نوع از میزها از سبک باروک قرن 17 الهام گرفته شده‌اند و بدنه آن‌ها، با استفاده از استیل ضد زنگ تولید شده و معمولا بر روی آن شیشه و یا سنگ‌های بسیار زیبا استفاده می‎شوند. در سالیان اخیر، این نوع از میزها در ایران نیز رواج پیدا کرده است و در بیشتر خانه‌ها می‌توان این نوع از میزها را پیدا کرد. اگر شما هم قصد خرید میزهای استیل را دارید، حتما این مطلب را مطالعه کنید تا با نکات مهم خرید آن آشنا شوید.

میز ناهار خوری استیل

ویژگی‌های میز ناهارخوری استیل

میزهای ناهارخوری استیل در سالیان اخیر توانسته‌اند جایگاه خود را در خانه‌های ایرانی پیدا کنند و دکوراسیون منازل را به خوبی تکمیل کنند. این نوع از میزها، کاملا متناسب با فضا و دکوراسیون کلاسیک هستند، به همین دلیل، افرادی که این نوع از دکوراسیون‌ها را می‌پسندند، به صورت چشمگیری جذب انواع میز ناهارخوری استیل می‎شوند.

اگر در خانه خود از مبلمان سلطنتی استفاده می‌کنید، مطمئنا میزهای استیل می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای تکمیل دکوراسیون خانه شما باشد. این نوع از میزها، در انواع مدل‌های مربعی، دایره‌ای و مستطیلی تولید می‎شوند اما با این حال، مدل مستطیلی آن در ابعاد هست تا دوازده نفره، مدل‌های رایج آن هستند. میز ناهارخوری استیل، برخلاف مدل‌های دیگر میز ناهارخوری، به صورت ساده طراحی و تولید نمی‎شوند و معمولا برای طراحی آن‌ها، از نقوش و طرح‌های کلاسیکی استفاده می‌شود. بسیاری از طراحان این نوع از میزها، سعی می‌کنند تا طرح‌های روی بدنه میز را با صندلی‌های آن ست کنند تا بتوانند زیبایی‌های کلی میز را به خوبی افزایش دهند.

معمولا این طراحی‌های شامل نقوشی مانند گل‌های بزرگ، طرح‌های سنتی الهام گرفته از بته جقه یا نقوشی اسلیمی، ابر و باد و موارد دیگر هستند. همچنین در کنار طرح‌های روی بدنه و صندلی‌ها، معمولا پایه‌های صندلی و میز ناهارخوری استیل را به صورت منحنی تولید می‌کنند که باز هم بر زیبایی آن می‌افزاید.

میز ناهار خوری استیل

آشنایی با نکات مهم برای خرید میز ناهارخوری استیل

میزهای ناهارخوری یکی از وسایل ضروری و اصلی در آشپزخانه و یا اتاق نشیمن به شمار می‌روند، زیرا در طول روز می‌توان از آن برای صرف غذا و یا نوشیدنی، گردهمایی‌های خانوادگی و … استفاده کرد. به همین دلیل در زمان انتخاب میز ناهارخوری باید دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید مدلی استاندارد و مناسب خریداری کنید. در ادامه قصد داریم تا شما را با برخی از موارد مهم که در زمان خرید میز ناهارخوری استیل باید به آن دقت کنید را بیان می‌کنیم.

بررسی جنس میز

در زمان خرید میز ناهارخوری، اولین نکته‌ای که اهمیت بسیار زیادی دارد، کیفیت مواد اولیه استفاده شده برای تولید آن است. مسلما با یک نگاه نتوان کیفیت مواد اولیه استفاده شده برای تولید میز را متوجه شد اما باید دقت داشته باشید که در صورتی که برای تولید میز از استیل استفاده شده باشد، سطح آن باید کاملا براق و درخشان باشد و خط و خشی هم بر روی میز وجود نداشته باشد. به طور کلی برای این که مطمئن باشید برای تولید میز شما از مواد اولیه با کیفیتی استفاده شده، بهتر است به سراغ فروشندگان معتبر بروید.

اندازه گیری فضا

قبل از این که برای خرید میز ناهارخوری استیل اقدامی کنید، بهتر است ابتدا فضای مورد نظر خود را اندازه گیری کنید. پس از اندازه گیری، با توجه به این که اعضای خانواده شما چند نفر است و مدل مورد نظر شما به همراه صندلی‌ها چقدر از فضای خانه را اشغال می‌کند، باید ساز میز را تخمین بزنید. دقت داشته باشید که میزهای ناهار خوری در انواع مدل‌های مربعی، مستطیلی و گرد تولید می‎شوند و به همین دلیل هر کدام از آن‌ها ممکن است فضای متفاوتی از خانه شما را در بر بگیرند.

دقت به استانداردهای لازم

یک میز استاندارد باید با ظاهر فیزیکی شما هماهنگی داشته باشد. برای اطمینان از مناسب بودن میز، می‌تواند پشت آن بنشینید و ارتفاع آن را به درستی بررسی کنید. سطح میز باید در زیر قفسه سینه افراد قرار بگیرد. در صورتی که ارتفاع میز بزرگ و یا کوچک باشد، هنگام صرف غذا ممکن است دچار  مشکلاتی شوید و به همین دلیل، یک میز ناهارخوری استیل ایده آل باید ارتفاع مناسبی هم داشته باشد.

میز ناهار خوری استیل

هماهنگی میز با دکوراسیون داخلی

میر ناهار خوری را می‌توان در بخش‌های مختلفی از خانه قرار داد، به عنوان مثال، این نوع از میزها را می‌توانید در گوشه دنج آشپزخانه و یا در اتاق نشیمن قرار دهید. اما در هر صورت باید دقت داشته باشید که میز ناهارخوری به خوبی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. در زمان خرید میز ناهارخوری، علاوه بر ابعاد، باید به رنگ، تناسب فرم، ویژگی‌های ظاهری و موارد دیگر مربوط به طراحی میز دقت داشته باشید، زیرا زمانی می‌توانید دکوراسیون ایده‌آلی داشته باشید که تمامی المان‌ها با یکدیگر هارمونی و تناسب داشته باشند.

مقاومت میز ناهارخوری استیل

در طول روز ممکن است بارها از یک میز ناهارخوری استفاده شود و در مدت زمان استفاده، فشارهایی نیز به آن وارد شود. به همین دلیل مقاومت میزها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چهارچوب میز و مقاومت سطح آن در برابر عواملی نظیر خراشیدگی، سائیدگی، حرارت و رطوبت، فشارهای جانبی و … باید به خوبی بررسی شود تا بتوانید با خیالی راحت، برای مدت‌ها از میز خود استفاده کنید.

میز ناهار خوری استیل

استیل انصاری، بهترین گزینه برای خرید میز ناهارخوری استیل

در این مطلب از وب‌سایت، استیل سازی انصاری، ویژگی‌های میز ناهارخوری استیل و نکات مهم برای خرید آن را بررسی کردیم. میز ناهارخوری یکی از وسایل بسیار مهم در تمامی خانه‌ها است و می‌تواند شخصیت دکوراسیون منازل را بهبود ببخشد. اگر قصد خرید انواع میزهای ناهارخوری استیل را دارید، می‌توانید به صفحه مخصوص این محصولات در وب‌سایت ما مراجعه کنید و مدل مورد نظر خود را سفارش دهید. تمامی محصولات تولید شده در کارگاه‌های مجموعه ما، با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه و آخرین استانداردهای روز دنیا تولید شده‌اند و به همین دلیل، ما کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کنیم. با خرید از مجموعه استیل انصاری، می‌توانید تجربه‌ای بی نظیر از خرید آنلاین را کسب کنید.

ارتباط با ما

همکاران ما

دسترسی به ما

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت به استیل انصاری تعلق دارد.